Η μεγάλη οικογένεια που λέγεται Πατρίδα και Έθνος, ένα μέλημα πρέπει να έχει ως  πρώτη προτεραιότητα: Να φροντίσει για την σωστή ανάπτυξη των παιδιών της και να δημιουργήσει κατάλληλες συνθήκες για την μόρφωσή τους. Σε μία κοινωνία, όπου ο δείκτης στον χώρο της εκπαίδευσης, εν γένει, δείχνει χαμηλά, σε αυτήν την κοινωνία δεν υπάρχουν ελπίδες και προοπτικές ανάπτυξης. Όταν ο μέσος Έλληνας δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί την κατάσταση, στην οποία έχει περιέλθει ένας Χ τομέας, τότε δεν είναι σε θέση  να επινοήσει μέτρα και αντίμετρα για να βελτιώσει τα «κακώς κείμενα»!

Η σωστή λοιπόν Εκπαίδευση και αναμφισβήτητα εννοούμε την ελληνική Εκπαίδευση/Παιδεία (μα τι άλλο θα μπορούσε να ήταν), δεν ξεκινά από το Γυμνάσιο, ούτε το Λύκειο! 

Η σωστή ελληνική Παιδεία ξεκινά από το ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ! Σε αυτή την τρυφερή ηλικία οφείλει η Πολιτεία να δώσει προσοχή και να καλλιεργήσει το φυτώριο, που θα δώσει αύριο τον καλό μαθητή, καλό επιστήμονα και καλό οικογενειάρχη. Τα παιδιά μας πρέπει μέσα από ευνοϊκές συνθήκες να γνωρίσουν τον γεωγραφικό χώρο που ανήκουν, να γνωρίσουν και να αγαπήσουν μέσα από διάφορες δραστηριότητες το φυσικό περιβάλλον και στην πορεία να γνωρίσουν τι έγραψε αυτός ο τόπος διαχρονικά στο βιβλίο που λέγεται «Ιστορία»!

Στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ σταδιακά συνεχίζουμε να χτίζουμε και να επενδύουμε στην σχολική Εκπαίδευση, που θα αποτελέσει και το εφαλτήριο για το ξεκίνημα στην ζωή, ενός πλέον ενηλίκου ατόμου.

Σήμερα στα σχολεία γενικά υπάρχει μία οργάνωση και μία μέριμνα για τον μαθητή, δεν τα ισοπεδώνουμε όλα. Σίγουρα λειτουργεί το σύστημα, υπάρχει η συνεργασία σχολείου-γονέων, λειτούργησε η διαδικτυακή διδασκαλία στους καιρούς της πανδημίας και ίσως μπορούμε να πούμε, ότι εργαζόμαστε με ευρωπαϊκά πρότυπα, και… και…

Τι όμως, ίσως, δεν λειτουργεί σωστά στην Εκπαίδευση;  

Τι πρέπει η Πολιτεία να λάβει υπ όψιν της, ώστε να μην ξεπεραστούν τα όρια και οι  αντοχές που διαθέτει ένα παιδί για ακούσματα και απορρόφηση των πληροφοριών;  

Διότι σε κάθε βαθμίδα της Εκπαίδευσης η διδακτέα ύλη και ό,τι άλλο οφείλουν να μπορούν  να γίνονται κατανοητά, αποδεκτά και να μπορούν να απορροφηθούν με υγιείς διαδικασίες από τον μαθητή. 

Αναλυτικότερα επ’ αυτών αμέσως στις  επόμενες σελίδες.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Σαφώς υποστηρίζουμε, ότι ένα παιδάκι αυτής της τρυφερής ηλικίας ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το φέρουμε αντιμέτωπο με  μία μπερδεμένη κατάσταση «φύλου», ή με την αμφισβήτηση του εαυτού του  και τα συναφή! Ένα μικρό παιδί γνωρίζει Μάνα και Πατέρα – γιαγιάδες και παππούδες! Εδώ τέλος με τα «φύλα» και τα υπόλοιπα. Η σεξουαλική αγωγή σε αυτό το στάδιο μπορεί να είναι έως και ανύπαρκτη ή  στο πλαίσιο της απλής-παραδοσιακής ενημέρωσης.

Περαιτέρω πρέπει το παιδί να μάθει να αγαπήσει το βιβλίο, διότι μέσα από το παραμύθι και την όμορφη αντίστοιχη εικόνα, θα γίνει τελικά το βιβλίο φίλος του, που θα το συνοδέψει σε όλη του τη ζωή!

Θέματα που θεωρούμε χρήσιμα και ευχάριστα γι αυτή την ηλικία είναι όλα, όσα σχετίζονται με την Οικογένεια, την Θρησκεία, την Πατρίδα. Επίσης η Γεωγραφία και η Ιστορία αρέσει και εντυπωσιάζει τα μικρά παιδιά. Το σχολείο έχει την δυνατότητα, αλλά και την μεγάλη ευθύνη, να αρχίσει με την Ελληνική Παιδεία και κατά συνέπεια σε αυτό το πλαίσιο θα κινηθούν οι προτάσεις των «ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ», που θα εισηγηθούμε στην Βουλή.

Συμπερασματικά:  Προτάσεις για την κατάλληλη διδακτέα ύλη στην προσχολική ηλικία.

Αποφυγή σεξουαλικής αγωγής με «μοντέρνα» και αλλόκοτα προγράμματα.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ: 

Παιδιά 6-12 ετών. Μία ηλικία που μπορεί να μάθει και να συγκρατήσει πολλά. Πάνω απ όλα αυτή η ηλικία πρέπει να διαβάσει βιβλία, πολλά βιβλία πριν μπει στην εφηβεία. Ναι, στις δύο ξένες γλώσσες, ναι στον ηλεκτρονικό κόσμο, ελεγχόμενα, ναι στην συνεργασία δασκάλου-γονέων κ.α.

Όμως :  Το παιδί των 6-12 πρέπει πλέον να γνωρίσει και να διδαχθεί την μητρική του γλώσσα και μέσα από αυτή να μελετήσει την ελληνική του καταγωγή και Ιστορία.

Οφείλουμε να του μάθουμε, ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ως λαός διαχρονικά. Πως είναι δυνατόν, σε μία χώρα που μεγαλούργησε τις τελευταίες πέντε χιλιετίες και δημιούργησε Πολιτισμό, να μην γνωρίζει ένα παιδί στα 12 του χρόνια, ότι στην Κρήτη αναπτύχθηκε από το 3000 π.Χ. και  στην συνέχεια  Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ  της Ευρώπης ολοκλήρου;;  

Ναι, στον Ελλαδικό χώρο εφευρέθηκε η γραφή και η χρήση της και γι αυτό μπορούμε να νιώθουμε πολύ όμορφα και να είμαστε περήφανοι!

Συμπερασματικά:Προτάσεις για την διδακτέα ύλη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η οποία  πρέπει και οφείλει να έχει χαρακτήρα Ελληνικό!

ΓΥΜΝΑΣΙΟ:  « Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ »  Κάτι γνώριζαν οι πρόγονοί μας!

Μαθητές 12-15 ετών. Στην εφηβεία πλέον τα παιδιά μας. Για την ομαλή ανάπτυξη του σώματος και του πνεύματος το παιδί αυτής της ηλικίας χρειάζεται τόσο την συνέχιση μιας πολύ καλής  σχολικής εκπαίδευσης, Ελληνικής, όσο και την γύμναση του σώματος. Είναι η χρονική στιγμή, το παιδί, παράλληλα με τα μαθήματά του, να ασχοληθεί και  με τον αθλητισμό. Ο αθλητισμός θα του δώσει υγεία σωματική και ο αθλητισμός θα του ανοίξει ορίζοντες!  Ενας αθλητής είναι συνήθως και ένας πολύ καλός μαθητής. Ναι, διότι ο δρόμος του «Νενικήκαμεν» και του «Αἰὲν ἀριστεύειν» απομακρύνει από το πεζοδρόμιο και τις καταστροφές, ο δρόμος αυτός είναι μακριά και εκ διαμέτρου αντίθετος από τα ναρκωτικά.

Βεβαίως είναι και η κατάλληλη χρονική στιγμή το Σχολείο να λειτουργεί ως εστία, όπου ο μαθητής θα γνωρίσει την Ευρώπη, την Ευρώπη των Εθνών (γεωγραφικά και ιστορικά), τις Ευρωπαϊκές Δημοκρατικές Αξίες, την ισοτιμία των φύλων με αλληλοσεβασμό μεταξύ τους και γενικά ό,τι σχετίζεται με αυτά.

Αναμφισβήτητα η οικογένεια και το σχολείο πρέπει να είναι μεταξύ τους σε ανοιχτή γραμμή.

Όμως: Οι καθηγητές χρήζουν επιμόρφωσης. Στο Πανεπιστήμιο ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί, ανεξαρτήτως ειδικότητας και σχολικής βαθμίδας, πρέπει να διδάσκονται και «παιδαγωγική» ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται σε διάφορες καταστάσεις που προκύπτουν.

Γι’ αυτό το θέμα θα ακολουθήσει ειδικό άρθρο μετά τις Εκλογές με τον τίτλο: «Μεταρρύθμιση στις Σπουδές των μελλοντικών Εκπαιδευτικών, όλων των σχολικών βαθμίδων».

Συμπερασματικά:  Προτάσεις για

  • Ελληνοκεντρική, διευρυμένη (φυσικά)  με ευρωπαϊκό χαρακτήρα, Εκπαίδευση
  • Προώθηση/ενίσχυση του σχολικού Αθλητισμού
  • Εισαγωγή στις Ευρωπαϊκές Αξίες και Εθνικές Αξίες των Ευρωπαϊκών χωρών
  • Σεξουαλική αγωγή για τους εφήβους σε κανονικά, φυσιολογικά πλαίσια **

** Εννοούμε :

  • Πλήρη αποστασιοποίηση από τα δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ, άμεση απομάκρυνση οποιουδήποτε μαθήματος και σχετικού υλικού σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, συμπεριλαμβανομένου και του Νηπιαγωγείου. Επιστρέφουμε στην φυσιολογική σχέση των δύο φύλων καταργώντας αυστηρά τους νεόδμητους όρους Γονέας Α και Γονέας Β!

Οι γονείς είναι δύο: Ο πατέρας και η μητέρα. Οι παππούδες είναι τέσσερις:  Δύο γιαγιάδες και δύο παππούδες. ΤΕΛΟΣ !

  • Όχι! Η ομοφυλοφιλία δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση! 
  • Όχι! Η κάθε σεξουαλική πράξη και η κάθε σεξουαλική προτίμηση είναι προσωπικό θέμα εκάστου ατόμου και ανήκει στην τελείως προσωπική σφαίρα του καθενός.

Τα θέματα αυτά δεν έχουν καμία θέση στα σχολικά μαθήματα!

Αντί αυτών των ωρών, που καταστρέφουν την παιδική αθωότητα και οδηγούν τα παιδιά σε προβλήματα και αδιεξόδους, υπάρχουν πολλές κατευθύνσεις και πολλοί χώροι, που θα πρεπε να  έχουν εκ προοιμίου  πρώτη επιλογή στην υποχρεωτική διδασκαλία, όπως : 

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Βλέπε: ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ: