Το κόμμα «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» ανακοινώνει τη δημιουργία του νέου «Τμήματος Ελληνοαρμενικών Σχέσεων», με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση των ιστορικών, πολιτιστικών και κοινωνικών δεσμών μεταξύ Ελλάδας και Αρμενίας. Εκπρόσωπος και υπεύθυνη του νέου Τμήματος αναλαμβάνει η κ. Αγάβνη Μκρτιτσιάν, η οποία θα…