Edit Content

Σχετικά με εμάς

Οι «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» είναι ο πολιτικός φορέας της αναγεννημένης Εθνικής Πατριωτικής Δεξιάς, που μέσα από το πολίτευμα της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας αγωνίζεται για την ισονομία και την ισοτιμία όλων των Ελλήνων πολιτών.

Επικοινωνήστε μαζί μας

 Β. Στίγκας (Πρόεδρος Κ.Ο. «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ»): Εκφράζουμε επιφυλάξεις ως προς τη διαφάνεια των Εκλογών μέσω της επιστολικής ψήφου

«Εκφράζουμε επιφυλάξεις για το νομοσχέδιο της επιστολικής ψήφου, πόσο μάλλον δε, όταν η κυβέρνηση φέρνει τροπολογίες της τελευταίας στιγμής», δήλωσε χαρακτηριστικά την Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024 από το βήμα της Ολομέλειας ο Πρόεδρος της Κ.Ο. «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ», Βασίλειος Στίγκας.

Σας μεταφέρουμε απόσπασμα της ομιλίας του κ. Στίγκα στο πλαίσιο της συζήτησης του Σ/Ν του Υπουργείου Εσωτερικών για την τροπολογία που κατατέθηκε από την κυβέρνηση για την επέκταση της επιστολικής ψήφου και στις εθνικές εκλογές για τους εκλογείς του εξωτερικού:

«Σχετικά με την επιστολική ψήφο εκφράζουμε επιφυλάξεις, διότι πιστεύουμε ότι με αυτόν τον τρόπο δεν διασφαλίζεται πλήρως η διαφάνεια των εκλογών.

Σημαντικό είναι ο ψηφοφόρος να προσέρχεται στην κάλπη και όχι μόνο να επιλέγει το πολιτικό κόμμα και οι ιδέες που εκφράζει αυτό αλλά και να κατοχυρώνεται η μυστικότητα της ψήφου.

Οι εκλογείς που θα βρίσκονται στο εξωτερικό την ημέρα των εκλογών θα έχουν το δικαίωμα με την επιστολική ψήφο, η οποία θα αποτελεί τον μοναδικό τρόπο άσκησης του εκλογικού δικαιώματος τους, να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα ειδικά για τις ευρωεκλογές αλλά και στις περιπτώσεις διεξαγωγής εθνικών εκλογών ή δημοψηφισμάτων μιας και δεν θα δημιουργηθούν εκλογικά τμήματα στις χώρες του εξωτερικού.
Εγείρουν όμως, ζητήματα για τις εγγυήσεις σε σχέση με το αδιάβλητο της διαδικασίας και την τήρηση της μυστικότητας, κυρίως λόγω της εμπλοκής ιδιωτικών εταιρειών στη μεταφορά της επιστολικής ψήφου.

Βέβαια, η επιστολική ψήφος δεν αφορά μόνο την διευκόλυνση μόνο των αποδήμων αλλά και κάποιες άλλες ειδικές κατηγορίες εκλογέων που θα μπορούσαν να συμβάλλουν ουσιαστικά στην πολιτική διαμόρφωση της χώρας.

Αλλά θα πρέπει να απαντηθούν πολλά ερωτήματα και να λυθούν αρκετές απορίες…..

Για τους απόδημους, ήδη το νομοσχέδιο, συνεχίζει το δρόμο του αλλά περιλαμβάνει στις διευκολύνσεις και ψηφοφόρους που δεν έχουν οικονομικούς και κοινωνικούς δεσμούς με την Ελλάδα.

Επίσης, αυτοί οι ψηφοφόροι δεν έχουν γνώση της πολιτικής πραγματικότητας αλλά και των πολιτικών εξελίξεων στην Ελλάδα και θα ψηφίσουν με τέτοιο τρόπο που μέσα από την άγνοια τους μπορεί να επιφέρουν συνέπειες με αυτή την πολιτική τους επιλογή.

Με το νομοσχέδιο, στους απόδημους καθιερώνεται μεν η υποχρεωτικότητα της επιστολικής ψήφου αλλά δεν θα έχουν καν την υποχρέωση να προσέλθουν σε ένα εκλογικό τμήμα, προκειμένου να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα.

Παρά μόνο να ταχυδρομήσουν ένα φάκελο, ή στην περίπτωση να το ταχυδρομούν και να το συμπληρώνουν άλλοι, εξ ονόματος τους χωρίς να μπορεί να διασφαλιστεί αν όντως τελικά ψήφισαν η ίδιοι ή κάποιοι άλλοι για ιδιοτελείς σκοπούς.

Άρα με τι τρόπο θα επιτευχθεί η ταυτοπροσωπία;

Έτσι θα έχουμε τελικώς να γίνονται στην ουσία δύο διαφορετικές καταστάσεις ως προς την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος.

Η μία στο εσωτερικό που θα είναι η κλασική που γνωρίζουμε τόσα χρόνια και η άλλη του εξωτερικού, που θα επιλέγουν, είτε την αυτοπρόσωπη παρουσία αν τελικά στο τέλος θα υπάρξουν εκλογικά τμήματα, είτε την επιστολική ψήφο.

Θα πρέπει σε αυτό το τελευταίο να μας δοθεί μια απάντηση για το πως θα υπάρξει το αδιάβλητο, η μυστικότητα της ψήφου, η ταυτοπροσωπία αλλά και το γεγονός ότι ο ψηφοφόρος όντως ψήφισε αυτό που ήθελε και δεν άλλαξε με κάποιον τρόπο η ψήφος του στην πορεία μέχρι να έρθει στην Επιτροπή Συλλογής Ψηφοδελτίων Επιστολικής Ψήφου και να καταμετρηθεί.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν όλοι τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν για τη μυστικότητα της ψήφου και για την προστασία του αδιάβλητου της όλης διαδικασίας.

Οι κίνδυνοι δεν έγκεινται μόνο στην παραλαβή και την αποστολή φακέλων, την εμπλοκή ιδιωτικών εταιρειών, τη μεταφορά ψηφοδελτίων, αλλά και στο ενδεχόμενο της διπλοψηφίας.

Πως θα ελεγχθεί η περίπτωση της διπλοψηφίας, δηλαδή του ενδεχόμενου κάποιος ψηφοφόρος να ψηφίσει και επιστολικά π.χ. Σάββατο και ξανά την Κυριακή να μεταβεί στο εκλογικό κέντρο;

Η επιστολική ψήφος ουσιαστικά αλλάζει όλα αυτά που γνωρίζαμε σε κάθε εκλογική διαδικασία.

Στην ουσία καθιερώνει μια παθητική στάση απέναντι στις εκλογές χωρίς να έχει ενεργό ρόλο ο ψηφοφόρος.
Με τι τρόπο θα θεσπιστεί η υποβολή των αιτήσεων των εκλογέων για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος με επιστολική ψήφο;

Με τι τρόπο θα διασφαλιστεί τυχόν περιπτώσεις καθυστερήσεων φακέλων που μπορεί να φθάσουν από κάποια χώρα στην Επιτροπή Συλλογής Ψηφοδελτίων Επιστολικής Ψήφου και θα ευθύνονται οι ταχυδρομικές τους Υπηρεσίες;

Υπάρχουν πιθανοί κίνδυνοι εκβιασμού ακόμη και εξαγοράς της ψήφου και γι’ αυτό θα έπρεπε να προβλέπονται ποινές σε όσους θα προσπαθήσουν να επηρεάσουν το δικαίωμα ή της αλλαγής ψήφου.

Μην λησμονούμε επίσης το γεγονός ότι η επιστολική ψήφος στις ευρωεκλογές, θα είναι ο προάγγελος της επιστολικής ψήφου και στις εθνικές εκλογές και θα είναι ως μία πρόβα για το πόσο πετυχημένη η επιστολική ψήφος.

Πριν λίγες μέρες είδαμε τον Πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Στέφανο Κασσελάκη να προτείνει την εισαγωγή των αλβανικών ως γλώσσας επιλογής στο Δημόσιο Εκπαιδευτικό Σύστημα.

Αυτή η κίνηση κρύβει μέσα της την προσπάθεια να αλιεύσει ψήφους και να έχει κοντά του τους ψηφοφόρους μιας ομάδας, αυτής των Αλβανών που έχουν ήδη ενσωματωθεί στην Ελληνική κοινωνία και που βρίσκονται πολλά χρόνια στην Ελλάδα.

Μια πρόταση στην ουσία που δεν έχει καμία λογική.

Εξάλλου ο κύριος Κασσελάκης που έζησε στην Αμερική, μια χώρα που ως πολυεθνοτική, ενσωμάτωσε μετανάστες από όλο τον κόσμο, δεν ενέταξε στο Δημόσιο Εκπαιδευτικό Σύστημα της ούτε τα Ελληνικά, ούτε τα πορτογαλικά, ούτε τα κινεζικά ως γλώσσες.

Δεν μπορεί δε να μην γνωρίζει ότι ακόμη και στην Αμερική, η Ελληνική γλώσσα διδάσκεται μέχρι τώρα σε φροντιστήρια που την οργάνωση τους την έχουν οι Ελληνικές κοινότητες συνήθως σε συνεργασία με την Εκκλησία.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι κατόπιν διακρατικών συμφωνιών λειτούργησαν Ελληνικά σχολεία παραδείγματος χάριν στη Γερμανία είτε για παιδιά κοινοτικών υπαλλήλων, είτε Ελλήνων μεταναστών που ενδιαφέρονταν τα παιδιά τους να επιστρέψουν στην Ελλάδα και όλα αυτά βεβαίως με τη συνδρομή του Ελληνικού Κράτους.

Οι “ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ” θεωρούν απαράδεκτες όχι μόνο τις επιθέσεις αλλά και οποιεσδήποτε προσβλητικές συμπεριφορές σε βάρος ανθρώπων που έχουν επιλέξει ένα διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό.

Βέβαια, η συζήτηση για την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια είναι διαφορετική, διότι η σεξουαλική επιλογή αλλά και η συμβίωση είναι ατομική και ιδιωτική υπόθεση.

Μην λησμονούμε ότι η οικογένεια είναι ο βασικός θεσμός που περιλαμβάνει την προστασία παιδιών τα οποία προκύπτουν από τη συμβίωση, τη σχέση του άνδρα και της γυναίκας.

Και για να υπάρχει ομαλή κοινωνική ανάπτυξη και παράλληλα να μην επηρεαστεί η ψυχολογία των παιδιών είναι δεδομένο αυτά να κατανοούν τη βιολογική σχέση ενός άνδρα με μια γυναίκα, που προκύπτει από την φύση του ανθρώπου.

Αντίθετα, στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια το παιδί αρχίζει να έχει μια λανθασμένη αντίληψη αυτής της βιολογικής σχέσης.

Η εμπειρία από άλλες χώρες αποδεικνύει ότι όπου θεσμοθετήθηκε ο γάμος ομοφυλοφίλων, άνοιξε ο δρόμος και για την υιοθεσία παιδιών και σίγουρα θα είναι το επόμενο βήμα όπου θα θεσμοθετήσετε.

Η κυβέρνηση αποφάσισε εκτός από το νομοσχέδιο του γάμου των ομοφυλόφιλων να επιτρέψει όπως είπαμε, την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, χωρίς καν να υπάρχει μια επίσημη επιστημονική μελέτη, η οποία να παρουσιάζει τις συνέπειες στον ψυχισμό των παιδιών από μια τέτοια πράξη.

Και μην το αναιρείτε με διάφορα μισόλογα ή εκφράσεις που επικαλύπτουν τις πραγματικές προθέσεις σας.

Στην ουσία γίνεται καταχρηστική ερμηνεία ενός Νόμου του 1946 που επιτρέπει την υιοθεσία παιδιού από έναν μόνο άνδρα και έτσι μπορείτε να ανοίξετε ένα ακόμη παράθυρο και στην παιδοφιλία, αφού κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι δεν είναι συγχρόνως και παιδόφιλο.

Παράλληλα, ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α., ζητά την νομιμοποίηση παρένθετης μητέρας για να υιοθετούν παιδιά οι ομοφυλόφιλοι.

Παιδιά κατά παραγγελία, όπως το είχε περιγράψει ο κύριος Κασσελάκης που θέλει με αυτό τον τρόπο να αποκτήσει όπως είπε παλαιότερα σε δηλώσεις του, δύο αγόρια.

Εδώ τα πράγματα έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν όχι μόνο πολιτικά αλλά και κοινωνικά.

Επιχειρείται διάλυση της κοινωνικής συνοχής με συγκεκριμένο σχέδιο.

Ο κύριος Μητσοτάκης και η Ν.Δ. που υποτίθεται είναι «κεντροδεξιό κόμμα» τηρεί πίστη στο τρίπτυχο πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια;

Γιατί με όλα αυτά μάλλον το αντίθετο με αυτό που υποτίθεται ότι πρεσβεύει.

Αυτό που πράττει ο ίδιος και οι Βουλευτές του που θα το ψηφίσουν, δεν είναι εξαπάτηση ενός μεγάλου αριθμού των ψηφοφόρων του;

Γιατί κύριε Μητσοτάκη θέλετε να γκρεμίσετε τις αρχές της ομαλότητας και της κοινωνικής συνοχής;

Γιατί θέλετε να έρθετε αντιμέτωπος με τους ηθικούς Νόμους, με τις θρησκευτικές διδαχές αλλά και αυτά που μας δίδαξαν τα ιερά Ευαγγέλια;

Εμείς δεν συμφωνούμε σε αυτά που λέτε και που θα πράξετε πολύ σύντομα, γιατί σίγουρα θα μπορούσαν όλα αυτά να διευθετηθούν με άλλο τρόπο, ιδιωτικό.

Όπως γνωρίζετε, οι “ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ” παλεύουν για μια σειρά κοινωνικών δικαιωμάτων που αφορούν όλους τους πολίτες, χωρίς να βάζουν διαχωρισμούς ανάλογα με τη σεξουαλική επιλογή.

Αλλά ορισμένα πράγματα πρέπει να έχουν ένα μέτρο, να υπάρχουν όρια και εσείς τα έχετε ξεπεράσει προ πολλού.

Θεωρούμε ότι ναι μεν είναι ανορθολογικό να αναδεικνύεται ο σεξουαλικός προσανατολισμός ως διαχωριστική γραμμή σε κάποιους συνανθρώπους μας, αλλά αυτό που πρεσβεύουν και τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια θα πρέπει να παραμένει σε ιδιωτικό πλαίσιο και μόνο και να μην υιοθετούν παιδιά.

Και μιας και αναφερόμαστε στο νομοσχέδιο που έχετε φέρει στην Βουλή, θα ήθελα να στηλιτεύσω τον γενικότερο τρόπο με τον οποίο ο Βελόπουλος συνηθίζει να επικοινωνεί τις πολιτικές θέσεις του.

Γιατί, άλλο η συμβίωση και η συντροφικότητα ομοφυλόφιλων ατόμων, άλλο η υιοθεσία των παιδιών που επιθυμούν να αποκτήσουν, αλλά δεν δεχόμαστε την ειρωνεία, την αλαζονεία και τις φωνές πεζοδρομίου που έχει επιλέξει την προπαγανδιστική μέθοδο του λαϊκισμού, καπηλευόμενος την ετικέτα του πατριωτικού κόμματος.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο Βελόπουλος δεν έχει κανένα πρόβλημα να απαξιώνει πρόσωπα του καλλιτεχνικού και όχι μόνο χώρου, αδιαφορώντας για το δικαίωμα του καθενός να έχει στην ιδιωτική του ζωή τις δικές του ερωτικές προτιμήσεις που μπορεί να αποκλίνουν από εκείνες της πλειοψηφίας.

Έτσι με βρίσκουν αντίθετο προσβλητικοί χαρακτηρισμοί κατά τον ομοφυλοφίλων του τύπου «Γυάλιζε πόμολα στο Στρατό», όπως είπε πριν μερικές ημέρες.

Από την άλλη πλευρά βεβαίως δεν συμφωνώ και με την προπαγάνδα υπέρ της ομοφυλοφιλίας που ασκείται συστηματικά από καλλιτέχνες ή άλλες επιδραστικές προσωπικότητες που προβάλλουν τα συστηματικά Μ.Μ.Ε., καλλιεργώντας στην Ελληνική κοινωνία ένα πρότυπο θηλυπρέπειας.

Σε λίγο θα αρχίσουμε όσοι είμαστε straight (στρέιτ) να νιώθουμε ενοχές επειδή δεν είμαστε ομοφυλόφιλοι.

Δεν χωρεί αμφιβολία ότι θα πρέπει να σεβόμαστε μεν τα δικαιώματα των μειοψηφιών, αλλά όχι και να περάσουμε στο άλλο άκρο, δηλαδή οι μειοψηφίες να μας χορεύουν στο ταψί και να καταπιέζουν τις πλειοψηφίες.

Η αναγνώριση του γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών αλλά και η υιοθεσία παιδιών από αυτούς, αποτελεί βραδυφλεγή βόμβα στα θεμέλια της οικογένειας, γιατί θα ανοίξει την κερκόπορτα της αναγνώρισης ως γάμου και άλλων μορφών συμβίωσης, όπως είναι η πολυπρόσωπη – πολυσυντροφική σχέση μεταξύ ενηλίκων που μπορεί να έχουν και παιδιά.

Έτσι θα βρεθούμε μπροστά στην ακόλουθη τραγελαφική κατάσταση:

Παιδιά να έχουν 2 μαμάδες και έναν μπαμπά ή 2 μπαμπάδες και μία μαμά ή 3 μαμάδες και τρεις μπαμπάδες.

Επίσης, το άρθρο 21 του Συντάγματος εκτός από τον γάμο και την παιδική ηλικία, προστατεύει και την μητρότητα.

Επομένως πως προστατεύεται η μητρότητα σε μία ομοφυλοφιλική ένωση μεταξύ αντρών ή μεταξύ δύο γυναικών;

Τέλος στο πλαίσιο της χριστιανικής θεώρησης των πραγμάτων, η ένωση μεταξύ 2 ανθρώπων του ίδιου φύλου είναι αποδοκιμαστέα στα μάτια του θεού.

Το έχει πει ήδη ο Απόστολος Παύλος στην προς Κορινθίους Επιστολή:

“Μην μη πλανάσθαι, ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτοι μαλακοί ούτε αρσενοκείται βασιλείαν θεού κληρονομήσουσι”».